INSTRUKTION
I skal tale om fordele og ulemper ved forskellige muligheder
A fortæller om fordele ved mulighed 1.
B fortæller om fordele ved mulighed 2.
Bagefter skal I diskutere en kort situation. I skal tale sammen og beslutte, hvad der passer bedst.
Klassen skal arbejde med en tekst. De skal først læse den individuelt. Bagefter skal de snakke med en klassekammerat om den. Og til sidst skal de diskutere den med resten af klassen.
Klassen skal arbejde med en tekst. De skal først læse den individuelt. Bagefter skal de snakke med tre klassekammerater om den. Til sidst skal de hver skrive et svar til teksten.
INSTRUKTION
I skal tale om fordele og ulemper ved forskellige muligheder
A fortæller om fordele ved mulighed 1.
B fortæller om fordele ved mulighed 2.
Bagefter skal I diskutere en kort situation. I skal tale sammen og beslutte, hvad der passer bedst.
Klassen skal arbejde med en tekst. De skal først læse den individuelt. Bagefter skal de snakke med en klassekammerat om den. Og til sidst skal de diskutere den med resten af klassen.
Klassen skal arbejde med en tekst. De skal først læse den individuelt. Bagefter skal de snakke med tre klassekammerater om den. Til sidst skal de hver skrive et svar til teksten.